Мына сайтты ашуға тырысыңыз cabinet.cherrynet.kz
Жеке кабинетте Интернеттің болмауының себебін біле аласыз
егер, жеке кабинет ашылатын болса, егер ашылмайтын болса, онда
техникалық қолдауға хабарласыңыз. Әдетте бұғаттаудың себебі теріс баланс болып табылады.
Сіз балансты жеке кабинеттен немесе 8 (72156) 49-5-49 қоңырау шалу арқылы
тексере аласыз
Егер жеке кабинетке кіру мүмкін болмаса, онда
авариялық жағдай орын алған болар.
Жабдықтар мен коммуникацияларды тексеріңіз
Аварияның себебі сіздің пәтеріңізде болуы мүмкін.
Компьютерге (роутерге) желілік кабельдің қосылғанын, желілік құрылғыларда қуаттың бар болуын (свитч, роутер, тіркеме)
тексеріңіз. Компьютердің желілік адаптері өшірілген болуы мүмкін — мұны
жабдықтың диспетчері арқылы, Windows бақылау панелінің «Жүйе» бөлімінде тексеруге болады.
Жабдықты қайта іске қосыңыз
Қысқа мерзімді істен шығудың салдарынан (мысалы, электр қуатының үзілуі)
пәтердегі желілік жабдық (роутер, коммутатор (свитч), тіркеме) «қатып қалуы» мүмкін.
Бұл мәселені шешу үшін әдетте
Интернетке жауап беретін үй құрылғыларын, яғни, роутер немесе свитчті қайта іске қосу жеткілікті болады. Қуат көзін розеткадан 10-20 секундқа шығарыңыз,
содан кейін ашаны қайтадан салыңыз.
Ақаулықтың себебін өз бетінше анықтау мүмкін болмады ма?
8 (72156) 49-5-49 нөміріне қоңырау шалыңыз. Техникалық қолдау қызметі
ықтимал ақаулардың бастапқы диагностикасын жүргізеді. Көптеген жағдайларда
егер қосылымды жоғалту себебі кабельдердің немесе желілік жабдықтың физикалық зақымдануы болмаса,
жағдайды телефон арқылы түзетуге болады.
Егер мәселені телефон арқылы шешу мүмкін болмаса, оператор авария туралы өтінімді қабылдайды
және әрі қарай диагностикалау және ақаулықты жою үшін шеберлерді жібереді.
Шебердің келу уақыты телефон арқылы келісіледі және
авариялық қызмет диспетчерімен клиентке ыңғайлы уақытта тағайындайды.